Przepraszam

Wiem, że nawaliłam. Długo myślałam, ale nie znajduje czasu na prowadzenie bloga. Przyjeżdżam do domu w weekendy i jak już coś pisze to nie nadaje sie do opublikowania. Głupio mi, że nie podołałam, ale czasem tak jest. Mam nauczkę na przyszłość. Planuję kiedyś wrócić do bloga( albo założyć nowy) ale do tego jeszcze daleko.
Chciałam podziękować wszystkim, którzy czytali, komentowali, wspierali mnie. Dziękuję 😉😁. Jesteście wspaniali i przepraszam, że to ja nie dałam rady, ale kiedyś tu wrócę 😉




Nie będę prowadzić tego bloga, ale nie usunę go. Jak ktoś chce sobie poczytać stare rozdziały to zapraszam.Jeszcze raz dziękuję
Digital

Komentarze

  1. Nic na siłę.
    Mam nadzieję, że tak jak mówisz - kiedyś wrócisz do pisania, bo chętnie poczytałabym coś twojego. Jednak rozumiem, że w obecnej sytuacji to bez sensu. :P
    Trzymaj się!
    Beuil

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda...
    Ale nie zmuszaj się.
    Jeżeli nie możesz, to trudno...
    Twoje dzieła są przecudowne i nigdy o tym nie zapominaj.
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będę miała szansę na przeczytanie twojego pięknego dzieła.

    Pozdrawiam.
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty