Kolejna informacja

Jeśli jeszcze ktoś to czyta to pragnę go przeprosić. Następny rozdział tej historii się NIE pojawi.
Dlaczego?
Stwierdziłam, że po co mam pisać coś na siłę? Jeśli ta historia mi się nie podoba to nie chcę jej pisać. Wiem, że znowu zacznę kolejną historię i mam za cel ją dokończyć. Nie wiem kiedy ją opublikuję, ale chcę pisać coś co mi samej się spodoba. Os w końcu dokończę. Chciałabym żeby ta nowa historia została doprowadzona do końca. Dziękuję wszystkim, którzy jeszcze  tutaj zostali. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę.
Pozdrawiam Digital!

Komentarze

  1. Oczywiście, że nie ma sensu pisać czegoś na siłę. To jedynie nas ogranicza i dołuje, a pisanie powinno dawać upust ogromu wyobraźni, która się w nas znajduje i nie może znaleźć już dla siebie miejsca oraz uszczęśliwiać nas. Jeśli tego nie robi, to po co się katować? Od tego mamy inne rzeczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu, kiedy ja ostatnio weszłam na jakiegokolwiek bloga!? Tak więc na wstępie przepraszam, że nie czytałam, ale postaram się wpaść na nowe opowiadanko.
    Jak najbardziej nie pisz niczego na siłę. Próbowałam, a to nie najlepiej wychodzi. W dodatku tyle rzeczy cię odciąga :P.
    Pozdrawiam i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty