Ups.....


Na 90% na czas wakacji blog będzie zawieszony.
Wiem, że teraz dużo osób będzie się pytało dlaczego. 
 No cóż....
Wakacje to taki czas gdzie chcę odpocząć, nie muszę się uczyć itp. Poza tym mogę w każdej chwili gdzieś pojechać, a nie zawsze u każdego jest internet. Rozdziały mogłyby więc pojawiać się nieregularnie bądź wcale. Nie chciałabym żeby ktoś sobie pomyślał coś złego w kierunku mojej osoby.
Wiem, że powody są zbyt oczywiste, ale proszę o zrozumienie. 
Tak jak wspomniałam blog od lipca będzie zawieszony (od czasu do czasu dodam jakiś rozdział).
Decyzja zawieszenia bloga nie jest jeszcze ostateczna, ciągle nad nią myślę.

Druga sprawa jest taka, iż muszę dokładnie sobie poukładać co będzie się działo w tej opowieści.
Poprzednie opowiadanie miało zupełnie inaczej się potoczyć, a wyszło.....
Jeśli zmienię zdanie to post na blogu zniknie.
Pozdrawiam Digital!

Komentarze

  1. Ja też chcyba będę zawieszała blogi na wakacje, ale tak jak ty jeszcze nad tym myślę.
    KasiA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym zareklamować twojego bloga na moim?
      Czekam na odpowiedź!!

      Usuń
    2. Jeśli masz taką ochotę to możesz.
      Nie mam nic przeciwko :)
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  2. Gupia! Gupia! Gupia! Gupia!
    Nie możesz! You can't!
    Karolino, Digital, Kochana... JA CI OBIECUJĘ, ŻE JEŚLI ZAWIESISZ TEGO BLOGA, LUB CO GORSZA USUNIESZ, TO PRZYJDĘ DO CIEBIE Z GORĄCYM TOSTEM I UŻYJĘ GO JAKO DEFIBRYLATORA! NA TWOJEJ TWARZY!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Kocham i pozdrawiam ♡



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Aha' i 'Nara'
      Najbardziej wkurzające słowa świata!!!!!

      Usuń
    2. Aha XD
      Nie masz się co martwić bloga NIE usunę.
      A co do zawieszenia.....jeszcze pomyślę.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
    3. Szykuję tostownicę...

      Usuń
  3. I wy wszyscy przeciwko mnie???????!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty