Wstęp: Spokojnie on nie skoczy z mostu,tylko dlatego, że miał całe życie pod górę.

Dedykacja dla: Szalonej Blondynki ( specjalnie na prośbę M&M).




 Wszyscy popełniamy błędy. Jest to rzeczą ludzką i naturalną lecz tylko nieliczni potrafią podnieść się, spojrzeć sobie prosto w oczy i uświadomić sobie popełniony błąd. Nie unosząc się pychą i  gniewem.


Spokój...nie, nie spokój. Starasz się być normalnym, nie chcesz być odludkiem, a mimo tego jesteś...Starasz się uśmiechać, gdy opowiadają Ci denny żart, który słyszałeś już z 500 razy. Klaszczesz do rytmu bo tak każą, zupełnie jakbyś zapomniał o co w tym wszystkim chodzi.
O siebie.
Chodzi o własne ja.
Ale co jeśli go nie odnajdziemy?!
Spojrzał w niebo i próbował się uśmiechnąć. Niestety nie udało mu się. Nie potrafił się cieszyć z niczego i z nikogo. Za dużo przeszedł i za dużo wycierpiał.
Wszedł do klasy. Niby z nimi rozmawia, niby wszyscy są jego przyjaciółmi, ale to właśnie przy nich czuje się jak odludek, jak kosmita. Jak osoba, która nie pasuje do otoczenia i doskonale o tym wie. Nie żalił się nad swoim losem. Bo niby co by mu to dało? Nic. Zmarnowane sekundy, minuty i godziny na nic. Na kompletną pustkę i durnotę.
Zadzwonił dzwonek. Koniec. Koniec lekcji i koniec tego udawania. Momentalnie jego sztuczny uśmiech zszedł z twarzy i poszedł w dobrze znanym sobie kierunku. Nie był bezsilny, wręcz przeciwnie. Wiedział, że może zrobić wszystko, tylko...Nie chciał? Tak. Nie chciał. Bo niby dla kogo miał by się starać, u kogo miał widzieć te radosne iskierki w oczach?
U KOGO?!
Stanął przy krawędzi mostu. Oczyma wyobraźni widział ludzi, którzy skakali w przepaść. Oddając się na pastwę białym falom. Widział tych wszystkich smutnych i zdesperowanych ludzi. Często oglądali się za siebie i sprawdzali, czy ktoś za nimi nie stoi i czy ich nie powstrzyma. W końcu ze strachem w oczach puszczali poręcz i skakali. Po kilku sekundach już ich nie było. Teoretycznie mógłby ich zatrzymać, ale... No właśnie, ale. Czy on chciałby by ktoś go powstrzymywał? Nie. Nie lubi mieć napisanego czegoś czarno na biało...chyba...
Stanął na barierce, a swoją chudą ręką objął poręcz. Przez chwile zastanawiał się co zrobić. Rozważał wszystkie za i przeciw. Nie wiedział co robić. Cały się trząsł, jak po wielogodzinnym treningu. Spod jego powiek wyłoniło się kilka łez. Powoli puszczał poręcz, gdy nagle przypomniał sobie mamę.
Płaczącą mamę w czarnym ubraniu, wylewającą potok łez i pytającą: DLACZEGO?
Zrobił krok w tył.
To było silniejsze od niego. Nie może tego zrobić swojej mamie. Nie jest aż takim egoistą.
Zszedł z barierki i wrócił do domu.
Po raz kolejny tego  nie zrobił ...




Witam Was wieczorem! Jak widzicie napisałam wstęp. Ciekawe czy Wam się podoba? Mnie osobiście się spodobał. O coś takiego mi chodziło.Ale ocena należy do Was. Jak większość z Was się domyśla piszę w 3 osobie ( i ta narracją pisze mi się o wiele lepiej). To czekajcie z cierpliwością na rozdział pierwszy i mam nadzieję, iż ta historia się Wam spodoba.
Za błędy przepraszam!
Pozdrawiam Digital!



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. No więc w końcu jestem. Już mi się podoba. Jestem bardzo ciekawa tego bohatera i tego co się stało, że myśli o samobójstwie. Fajnie, że piszesz w 3 osobie. IMO tak ci wychodzi lepiej.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję ^_^ *_* ^_^
      :)
      :D
      Ogólnie więcej piszę w 3os., ale nie zapeszaj bo jeszcze coś schrzanię.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    Moja Karolinka napisała prolog!!!!!!!!
    RADUJMY SIĘ!!!!!!!!!
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    =>
    Ok...
    Uuuuuu!
    Kto to?
    Ten chłopak... Od razu przypomniał mi się Filip Duch xD
    Ta wyobraźnia... Ja takiej nie mam!
    No i narracja 3 os.... Przeżyję, bo to ty piszesz!
    A ty piszesz świetnie (nawet nr. 3-os.! Chyba...)
    Dobra, kończę, bo Nunca digas NUNCA trzeba napisać OS.
    Kocham i czekam na |!
    Pozdrawiam ♡



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D
      Jak to pisałam to też myślałam o Filipie.
      Dzięki za komentarz.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  3. Jest!
    Nareszcie!
    Już nie mogłam się doczekać!
    Kim jest ten chłopak?!
    Nie wytrzymymam chyba do kolejnego rozdziału..
    Pięknie piszesz, i pewnie już o tym wiesz, nawet w trzeciej osobie!
    Do następnego kochana!
    Pozdrawiam Cukierkoffa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten chłopak na pewno jest kimś XD.
      Dziękuję za komentarz!
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem :*
    Czekam na kolejną perełkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skoczył..nie skoczył..jany dzięki, bo już się bałam :D
    Bardzo fajnie mi się czytało, byłam w pełnym napięciu :3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)

      Gdyby skoczył to bym nie za bardzo miała o czym pisać.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  6. http://delightlifee.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do reklamy bloga jest specjalna zakładka :)
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  7. FILIP?! Haha, nie raczej nie... Matko, ta twoja wyobraźnia jest ZAJEBISTA... Próża samobójcza o Jezu. Dobra, nie rozpisuje się, bo mi się nie chce XD Ale to było cudne ;*
    Ni ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że zaczełaś pisać nową historię ciekawe skąd wziełaś ten pomysł XD.

    ★KasiA★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Skąd wzięłam pomysł ^_^ trochę zainspirował mnie Twój komentarz. Dziękuję.
      Ta historia będzie przeróbką mojego wcześniejszego opowiadania.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  9. *O* no to jest taka fajna historia taka niespotykana :*
    No i czekam na więcej.! <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo dedykacja od M&M! Dziękuję ;*
    Przepraszam, że dopiero teraz komentuję! ;(
    Cudownie się zapowiada! Na pewno będę czytać! Prolog pełen refleksji …Bardzo mi się podoba!
    Serdecznie pozdrawiam Szalona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj.
      Dziękuję, że skomentowałaś :)
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  11. Piekny !!! Przepraszam cie strasznie za nie obecność </3
    U mnie rozdział dzisiaj :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kom
      *_*
      Wiem i wpadnę oraz skomentuję.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty