Konkurs ^_^

Już niedługo będzie miesiąc bloga :) . Pomyślałam sobie, że zorganizuję konkurs na OS.
Chciałabym żeby praca nie była dłuższa niż 4 strony A4, a nie mniejsza niż 3/4 strony ( rozmiar czcionki 12).
Nie muszą to być koniecznie historie miłosne, wybór należy do Was!
Będę oceniała kreatywność i całkowitą spójność tekstu.
Co do nagród byłoby to promowanie bloga przeze mnie, jakieś dyplomy itp.
Pracę chciałabym abyście przysyłali do końca lutego*


To jest na razie wstępny plan. Jeśli ktoś wyśle mi pracę, na blogu pojawi się więcej informacji typu (nagrody itp).  Jeśli chcecie by termin oddania prac zmienił się piszcie w komentarzach.
Mam nadzieję, że choć jedna osoba  wyśle mi OS *_*
Prace wysyłajcie pod adres: Digital123@op.pl
Jeśli praca do mnie dotrze odpiszę coś typu : ,,Dziękuję za nadesłanie pracy".
W temacie napiszcie ,,Konkurs na OS" a w dalszej części  czy zgadzacie się na publikację pracy na moim blogu.
Życzę Wam powodzenia i zapraszam do wzięcia udziału.
PS. Jeśli nie chcecie tego konkursu, lub macie jakieś ,,ale", albo jeśli chcielibyście coś zmienić to piszcie śmiało w komentarzach.
* Skończyły mi się ferie a tydzień przed nimi byłam chora. Mam zaległości, które muszę nadrobić.
Pozdrawiam Digital!

Komentarze

  1. Dem, wszędzie konkursy. Ja nie wiem czy ja mam tyle pomysłów. xD Ale postaram się coś napisać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tym konkursem. Już nawet mam posysł na historie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A według mnie ten pomysł z konkursem nie jest dobry
    Piszesz wspaniale, naprawdę uwielbiam cię, ale według mnie by zrobić konkurs trzeba trochę tu popisać
    Jesteś można powiedzieć jeszcze ciepła w tym wszystkim
    Według mnie konkurs powinno organizować się gdy masz wiele obseratorów i dużą lidżbę komentarzy
    Wtedy już można coś takiego robić, a nie jeden miesiąc bloga i konkurs
    Po tym jednym miesiącu to ty musisz się co raz bardziej starać, a nie dawać nam konkurs
    Możesz napisać jakiś OS, albo coś, ale według mnie konkurs to ogromna przesada
    Dziewczyny które organizują konkursy bardzo długo i dużo o tym myślą, choć mają duż obserwatorów i komentarzy
    Daj sobie jeszcze czas
    Zastanów się jeszcze nad tym dobrze
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś cię pyta o zdanie? To nie była retoryka.Tak jestem kawał chama. Inne pytania proszę do mnie zgłaszać.

      Usuń
    2. Proszę, ja Ciebie... A wiesz, że nie wszyscy lubią być sławni? Laska, no.

      Usuń
    3. Już przynajmniej 3 osoby zadeklarowały, że wezmą udział, a podejrzewam, że będzie ich trochę więcej. Chyba nie potrzeba 20 prac? 7-10 będzie STANOWCZO wystarczające. Poza tym gdzie się musi Digital starać? Może nie czytam wielu blogów, ale z tych wszystkich to właśnie Digital pisze najlepiej. Mało obserwatorów? Nie wiedzą co dobre! Wolą czytać dialog w dialog by się nie wysilać i napisać komentarz "super ;********* czekam na NeXtAAAA!!!!!!!!111111111oneoene!1" i przy okazji zareklamować swojego bloga. Nawet jeśli wspomniane opowiadanie było mówiąc brzydko gównem. Bo tak łatwiej, byle weszła do mnie i zostawiła komcia, bo statystyki są najważniejsze.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Nie jestem pewna czy "wspaniały pomysł" można zaliczyć jako zadeklarowanie do wzięcia udziału w konkursie

      Usuń
    5. Obstawiam, że osoba, która nie zamierza wziąć udziału po prostu zignorowałaby dany post.

      Usuń
    6. Lucyy dziękuję za opinię.
      Nie wiem czy pomysł z tym konkursem jest w 100% dobry, ale już dostałam pracę i byłoby chamskie z mojej strony gdybym teraz odwołała konkurs.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
    7. Mogłabyś przesunąć o tydzień termin oddawania prac bo nie mam za dużo czasu i od tygodnia nie wchodze na komputer a do piątku co dzień mam kartkówki, więc niemam czasu.
      *KasiA*

      Usuń
  4. Sory, nie wezmę udziału.
    Kocham!



    MICHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej wezme udział a konkurs fajny napisze o niewiem czym może o jakiejś histori milosnej ?
    Ps. Kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty