Info

No to kolejna notka zamiast rozdziału.
Przepraszam.
Chciałam napisać, że
rozdział najprawdopodobniej  nie pojawi się w tą sobotę (to nie jest prima aprilis). Dlatego, iż zbliżają się święta nie mam za bardzo czasu. Wiecie sprzątanie, pieczenie, pisanki itp.  Jeśli mi się uda coś napisać to rozdział się pojawi, (ale wątpię).
Druga sprawa:
Miałam promować blogi, które zajęły 1-3 miejsca w konkursie. Bloga Beuli na razie, nie opiszę ( zawiesiła bloga i to niektóre osoby może zniechęcić, dodam osobny post jak zaczniesz znowu pisać, mam nadzieję, że się nie gniewasz).
 Na to promowanie:
Poświęcę na to osobny post i dodam stronę. (Tylko musicie mi dać trochę czasu). Wiem miałam Wam wysłać dyplomy, ale naprawdę nie mam czasu. Przepraszam!

Tak na koniec to życzę Wam wesołych i radosnych świąt, mokrego dyngusa i czego tam jeszcze chcecie.




































 Pozdrawiam Digital!
PS. Zapraszam na bloga:  
http:
//ineedloveleonetta.blogspot.com ten blog jest naprawdę fajny!

PS2. Napiszcie pod postem ile nabraliście osób ( jestem ciekawa).







Komentarze

  1. Jak najbardziej się nie gniewam, bo nie ma sensu reklamować zawieszonego bloga...
    Tak więc tobie również wesołych świąt!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Równierz wesołych świąt, a na rozdział poczekamy <3 nie nabrałam nikogo ... Pisałam test a potem wylecialo z glowy, teraz jestem chora ale odwdzięcze sie calej rodzince w smingusa dyngusa! Oooj będzie sie dzialo buahahahahah. Zapraszam na moj blog, pojawil się rozdział 18 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *również - sorki ale jak pisze na tab to tak robie xd

      Usuń
    2. *również - sorki ale jak pisze na tab to tak robie xd

      Usuń
  3. Równierz wesołych świąt, a na rozdział poczekamy <3 nie nabrałam nikogo ... Pisałam test a potem wylecialo z glowy, teraz jestem chora ale odwdzięcze sie calej rodzince w smingusa dyngusa! Oooj będzie sie dzialo buahahahahah. Zapraszam na moj blog, pojawil się rozdział 18 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikogo ;o
    Życzę wesołych świąt i mokrego dyngusa,szalonego królika i masy śniegu!
    *z tym śniegiem to żartowałam*
    Przepraszam za nieskomentowanie rozdziałów,ale brak po prostu czasu.
    Nadrobię to nowymi rozdziałami ;D

    Birthany x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie :)
    Gdybyś miała wolną chwilkę to wpadnij: http://amiladoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty