Konkurs Roztrzygnięcie

 Miałam nie dodać dzisiaj wyników, ale jednak.
 No więc tak: na początku chciałam podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie!
Naprawdę bardzo dziękuję, że się zaangażowaliście i poświęciliście swój cenny czas na ten konkurs. Dziękuję!


Dostałam pięć prac. Z czego bardzo się cieszę :) ^_^
Wszystkie były śliczne *_*
Prace rzecz jasna różniły się od siebie, ale każda była piękna na swój sposób.
Więc nie przedłużam.

Miejsce I 

Beuil 

Miejsce II

Szalona Blondynka

Miejsce III

AQ


Wyróżnienie dla:

Kasi Ferro i d'Om!n!ka

 GRATULUJĘ!

Co do nagród...
Będzie to promowanie bloga przeze mnie. Będę umieszczała linki pod rozdziałami i jakoś krótko zachęcała do odwiedzania ich.
Miejsce pierwsze- promowania przez 3 rozdziały
Miejsce drugie - promowanie przez 2 rozdziały
Miejsce trzecie- promowanie przez 1 rozdział
Pojawią się oczywiście dyplomy dla osób, które brały udział, ale wyślę je trochę później, ponieważ na razie nie mam czasu. :(  Przepraszam!
Prace będą opublikowane na blogu od wyróżnień do pierwszego miejsca. 
Kiedy będę publikowała pracę dodam jakiś komentarz dotyczący OS i takie tam. 
Jeszcze raz wszystkim dziękuję!
Liczyłam na dwie góra trzy prace a tu takie miłe zaskoczenie.  ^_^ 
Życzę Wam powodzonka i pozdrawiam!
PS. Zapraszam na blogi 
http://opowiadania-beuil.blogspot.com/
http://ineedloveleonetta.blogspot.com/
http://leonettazhnm.blogspot.com/
  
Digital!
PS2. Jeśli o czymś zapomniałam to przepraszam! 
PS3. Mój brat pozdrawia Szaloną Blondynkę!





Komentarze

  1. Ja też pozdrawiam :* My się znamy ale ok ;) fajnie przekaż jeśli możesz :* Bardzo dziękuję z 2 miejsce jestem pozytywnie zaskoczona że ktoś mnie docenił! Wszystkim dziewczynom gratuluję! Prace z pewnością były świetne ;)! Pozdrawiam serdecznie i pozdrów narta koniecznie xD :)
    Szalona ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, miło. ^^
    No więc nie mogę się doczekać aż zobaczę OS pozostałych dziewczyn (nie licząc Kasi i Szalonej, bo je już widziałam i są oczywiście fajne :P). Tak samo nie mogę się doczekać twojego komentarza do mojego.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, spodziewam się. Nie dość, że jest tego dużo przed moim to jeszcze nie masz jakoś wybitnie dużo czasu. :P

      Usuń
    2. Bo ja jestem zapracowanym człowiekiem XD ^_^
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  3. Sprawdź pocztę mail :) pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty