LBA 2

Zostałam nominowana przez http://yo-quiero-besarte-ti-i-wanna-kiss-you.blogspot.com/. Dziękuję za nominację :)
1. Z jakiego wojewódctwa jesteś?

Mieszkam sobie w woj...........
2. Kto wie o twoim blogu?
Tak dokładnie to nie wiem. Wie moja koleżanka i najbliższa rodzina. Czasem mama komuś o tym mówi i wtedy wszyscy czytają moje ,,wypociny", ale częściej czytają Wasze komentarze.
3. Piszesz na brudno, czy od razu na bloggerze?
Piszę w wordzie i tego samego dnia dodaje na blog. Nie wiem czy można to nazwać pisaniem na brudno... 
4. Jakiej muzyki słuczasz? (np. Pop Punk, Alternative Rock, Classic)
Bardzo różnej... Potrafię słuchać rocku, piosenek z lat 60-tych i w ogóle. Jesne czego nie lubię to muzyki metal. Po prostu nie przypadłam mi do gustu.
5. Co radzisz na zabicie nudy?
Zależy jaki mam humor.... Najczęściej jeżdżę na rolkach, słucham muzyki, gotuję albo piszę. 
6. Czytasz moje blogi? Co o nich sądzisz?
Tak czytam. Mi się podobają :)  Co prawda na tym Twoim drugim blogu przeczytałam tylko I rozdział ale mi się podoba. Bardzo podobała mi się ta historia z manekinami.
7. Ulubiona piosenka z Violetty 1?
Trudne... Nie słucham tego teraz, ale na pewno wszystkie co śpiewali chłopcy.
8. Ulubiona piosenka z Violetty 2 
Nie wiem. Nie mam ulubionej....
9. Ulubiona piosenka z Viletty 3?
Tego sezonu nie oglądałam, więc trudno mi powiedzieć...Amor an el arie (nw czy dobrze napisałam) i tą co śpiewał Diego Ser quien soy
10. Ulubiona piosenka?
To pytanie było już w poprzednim LBA.  Lubię S.E.X, Demons, Animals, Przeżyj to sam, Treas in Heaven, when we stand together.
11. Potrafisz grać na jakimś instrumencie? Jakim?
Tak. Opanowałam mistrzowsko grę na nerwach. A tak na poważnie to nie. Kiedyś sama uczyłam się grać na gitarze. Umiałam zagrać odę do radości, ale na tym się skończyło.
12. Co miałaś na obiad (jestem głodna, sory)?
Dzisiaj miałam skrzydełka, kopytka i buraczki.
13. Jesteś przesądna?
Zależy...raczej nie. 


Teraz moje nominacje:

amar-sin-habitos.blogspot.com (jeśli można)

Dziękuję za nominację.
Pozdrawiam Digital!







Komentarze

  1. Skrzywdziłam cię - http://opowiadania-beuil.blogspot.com/2015/03/lba-3.html XD

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://jortini-inna-historia.blogspot.com/
    gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty