Praca konkursowa AQ pt:„Zabójca z wyboru i krwi.”



Za siedmioma lasami, za siedmioma górami, rzekami, jeziorami, nie lubię geografii. Nie no chwila to miało być w trzeciej osobie!

Mam zdane napisanie fantasy na polski. Głupia Pani powiedziała, że ma być ciekawe. Kto umie geografie, pewnie ten mój sąsiad, on wygląda jak podróżnik…. Bez pieniędzy. Myśl. Coś na podstawie Alicji w Krainie Czarów, czy to jest fantasta tak w ogóle?
  Niebieska skóra, lekko podziurawiona od strzał i kul. Nogi na których rysowały się okręgi, mniejsze i większe. Rajstopy cienkie jak nić dopasowane do wzorów na nogach. Czarny płaszcz który lekko łechtał skórę z kozaków. Kozaki sięgały do trzech – czwartych ud. I tylko pistolety po obydwu stronach przymocowane na silnych liniach, tworzące trochę wzór od pończoch pani która lubi pieniądze, łóżko i jeszcze parę innych rzeczy. Włosy zaczesane do tyłu, ale podniesione. Szłam przez kamienie, skały i rozmawiałam z wiatrem. Patrzyłam w niebo jednym okiem, patrzyłam na swój dom. Dlaczego teraz toczy się wojna pomiędzy czterema gatunkami? Mój prawie wymarł. Dlaczego z moich oczu lecą czerwone łzy, a nie zwykła woda? Jak u innych? Może one nie tak są zaprogramowane. Nie jestem Quemem czystej krwi. Kiedyś na tej planecie wszyscy mieli wolny wybór, ale te pieprzone anioły musiały sprowadzić ludzi i wilkoła… Słyszę coś.
- Zabójco…
Wiatr to tylko wspomnienie? Co to, pot się leje.
- Witaj. Znamy się skarbie.
 Ciało diabła, oczy anioła. Widzę go, no tak kto inny?
- Niewątpliwie.
- Nie lubisz mnie, a może nie kochasz? A może nie pamiętasz?
- Czarny pył to nie sposób na zdobycie….
Przycisnął mnie do skały. Nie duszę się odkąd wyszłam na powierzchnię.
- To nie sposób ale działa, tylko twój został w oryginale. Wasza rasa nie jest głupia, ale są wyjątki… zabójcy.
- Ale zabójcy przynajmniej zabijają, z tego co pamiętam to twój brat nie jest za dobry w mieczu, albo magii. Hahaha.
- On po prostu jest naiwny.
- Był….
W tym momencie pył zaczął działać, a on świecił się… Ten… 

No to po raz kolejny powtarzam, że za błędy w tekście nie odpowiadam. 
No to teraz mój komentarz:
Dlaczego przyznałam trzecie miejsce? Praca może jest krótka, ale jak dla mnie jest tajemnicza. Nie do końca wiadomo o co w tym wszystkim chodzi. Czytelnik może sam sobie inaczej wyobrazić koniec i dalsze losy. Taka wolna wola, jakby niedokończona praca. 
Podobał mi się opis postaci. Widać, że ktoś jest kreatywny  i lubi pisać powieści fantasy :) 
Praca mi się podobała.
Nie mam nic więcej do dodania. 
Pozdrawiam Digital!

Komentarze

  1. Szkoda że takie krótkie. Naprawdę. Bardzo tajemnicze i intrygujące, chętnie przeczytałoby się więcej. Trochę niezrozumiałe bo one shot i w świecie fantasy... Ciężko w jednym "rozdziale" wszystko wytłumaczyć. Byłoby naprawdę super gdyby autorka wzięła się za napisanie dłuższej historii związanej z tym OS. Bardzo chętnie bym czytała!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na ten temat z autorką i z tego co wiem to pisze dalszą część, ale tylko dla siebie. Napisała, że na razie nie będzie zakładała bloga.
      Mnie też wciągnęła ta historia i też chętnie przeczytałabym więcej. Mówi się trudno...
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
    2. Ważne, że pisze cokolwiek i jej ten "pomysł" nie ucieka. A nuż kiedyś postanowi podzielić się swoim dziełem ze światem. :D

      Usuń
  2. Niem, "a nuż" ci w plecy.
    AQ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty