LBA 3 i 4

No więc zostałam nominowana po raz 3 przez Beuil z bloga http://opowiadania-beuil.blogspot.com/.
Dziękuję.
Pytania:
1. Kim chciałaś być w przeszłości, jako mała dziewczynka? I czy dalej ci to chociaż trochę chodzi po głowie?

Jak byłam mała to chciałam być piosenkarką. Czy teraz mi to chodzi po głowie??? Nie wiem. Chyba nie. Lubię sobie czasem śpiewać, ale nie widzę się siebie w tym zawodzie.
2. Największy życiowy zawód?
Powiedziałam komuś  ważny sekret, a ta osoba powiedziała, akurat tej osobie, która nie miała się o tym dowiedzieć. 
3. Czy masz jakiegoś przyjaciela/przyjaciółkę z dzieciństwa i czy dalej jesteście sobie tak samo bliscy?
Z dzieciństwa? Mam taką przyjaciółkę, z którą przyjaźnię się jak miałam ok 10 lat i nadal się przyjaźnimy.
4. Określ siebie w trzech słowach.
 Zorganizowana, szalona i dziwna.
5. Wymarzona podróż?
Nie wiem. Za dużo jest fajnych miejsc na świcie.
6. Motto życiowe?
Nie wiem, czy mam jakieś motto życiowe. Mam ich kilka(naście). Jedno to : Miłość nie jest kochana,  ,,Prawda jest taka, że każdy Cię zrani musisz znaleźć tylko tych za których warto cierpieć"
Szanuj samą siebie,  ,Choćby nie wiem jak było źle, znajdź w czymkolwiek dobre strony” ,,Gorzej już nie będzie" ,,Bądź jak kamień , stój i  wytrzymaj."
7. Co daje ci szczęście?
Dużo rzeczy. To, że mogę przebywać ze swoją rodziną, robić to co lubię i w ogóle.
8. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Schudnąć... Tak to to nic bym nie zmieniła.
9. Najdziwniejsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Nie wiem...
10. Coś czego nigdy nie chciałabyś zobaczyć?
To takiego czegoś, że druga osoba cierpi, albo ktoś mi bliski, cierpi, a ja stoję za jakoś gablotą patrzę na to i nie mogę nic zrobić. 
11. Czego się najbardziej boisz?
Nie wiem. Staram się patrzeć pozytywnie na świat.


No to zostałam po raz czwarty nominowana do LBA przez Pa ti z bloga http://jortini-inna-historia.blogspot.com/

1. Na czym piszesz rozdziały? Laptop, komputer bądź telefon? 
Raczej na laptopie, bo mój kochany braciszek gra na kompie. 
2. Musisz dojeżdżać do szkoły? 
Tak. Mieszkam trochę daleko...
3. Na co poświęcasz najwięcej czasu? 
No, ale w jakiej kategorii? Bo tak do końca to nie wiem.
4. Masz liczne grono przyjaciół czy 4-5 przyjaciół? 
Nie. Nie lubię być otaczana wieloma osobami. Wolę mieć jednego, czy dwóch przyjaciół, na których zawsze mogę polegać.
5. Co sądzisz o swojej klasie?
Jesteśmy leniami. 
6. Zastanawiałaś się już nad swoją przyszłością? 
Tak.
7. Masz swój pokój czy dzielisz go ze swoim rodzeństwem? 
Dzielę go ze swoim bratem.
 8. Jaka jest twoja najdziwniejsza rzecz w twoim życiu? 
Nie wiem....
9. Jakich języków uczysz się w szkole? 
Niemiecki <3 i angielski *_*
10. Francja vs. Hiszpania 
Hiszpania <3 <3 <3
 Jeszcze raz dziękuję za nominację.
Ja nominuję:
http://fedemila-my-live.blogspot.com/

A moje pytania to:
1. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to brata czy siostrę?
2. Książka czy film?
3. Grasz na jakimś instrumencie. Jak tak to jakim?
4. Ulubiona potrawa.
5. Najdziwniejsza rzecz jaką dostałaś na urodziny to...
6. Przedmiot, którego najbardziej nie lubisz to....
7. Spodnie czy spódnica?
8. Szpilki czy tenisówki?
9. Piszesz rozdziały na brudno, czy od razu je dodajesz?
10. Twoje motto.
11. Czy spotkałabyś się zew mną w realu.
12. Co sądzisz o moim blogu i co byś w nim zmieniła?


Pozdrawiam Digital!

Komentarze

  1. Dziękuję, za nominkę, ale... Jakieś pytania?
    Kocham i czekam na next <3



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Zapomniałam dodać...
      Już edytuję post.
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń
  2. Z tym największym zawodem chodziło mi o to, na czym/na kim kiedykolwiek najbardziej się zawiodłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
      To już poprawiam
      Pozdrawiam Digital!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty