LBA

Zostałam nominowana po raz piąty do LBA przez Szaloną Blondynkę z bloga: http://ineedloveleonetta.blogspot.com. Bardzo dziękuję!
1.Jak masz na imię?
No dobra w końcu Wam powiem.

Karola.
2.Ile masz lat?
Muszę odpowiadać?   
3.W jakim województwie mieszkasz ?
Łódzkie.
4.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga i kiedy to nastąpiło?
Założyłam bloga z nudów. 18 stycznia mi i mojemu bratu się nudziło, nie mieliśmy co robić, więc założyłam bloga. 
5.Ulubiony film?
Nie wiem.... Na pewno Piraci z Karaibów <3
6.Ulubiona piosenka ever?
Nie mam jednej określonej.
7. Co sądzisz o blogu i co byś zmieniła?
Ale, o którym blogu?  Jeśli chodzi o Twój blog jest fajny i nic bym w nim nie zmieniła.
8.Co byś chciała robić w przyszłości?
 Tak do końca to nie wiem. Może dziennikarz.....
9.Co cenisz w ludziach? Co ci w nich przeszkadza?
Lubię jak są szczerzy, jak nie owijają w bawełnę. Co mi w nich przeszkadza: to że mówią ci iż cię lubią, a za twoimi plecami cię obgadują.
10. Ulubiony kolor, potrawa i zespół /muzyk/piosenkarka.
Ogólnie lubię wszystkie kolory. Najbardziej żółty, złoty i biały. Potrawa: na pewno ziemniaki z jajkiem sadzonym i ogórkiem kiszonym  (ogólnie to ogórki kiszone ale to nie potrawa)<3, bigos, pierogi, ogórkowa <3, sałatka grecka, kapuśniak <3 zalewajka <3  Mam tego więcej ale teraz trudno mi wszystkie napisać. Zespół: Nickelback, imagine dragons
11. Chciałabyś mnie poznać na żywo?
Tak. Wydajesz się sympatyczną osobą :)

Jeszcze raz dziękuję za nominację! 
Ja nominuję:
 http://leonetkaforever.blogspot.com/
 http://you-found-me-leonetta.blogspot.com/


1. Jak masz na imię?
2. Lubisz sport?
3. Przedmiot, którego nie lubisz to...
4. Opisz swój charakter w 5 słowach (nie powtarzaj wyrazów)
5. Opisz swój wygląd w 3 słowach.
6. Skąd bierzesz pomysły na historie? 
7. Ulubiona piosenka i zespół/artysta....
8. Czego najbardziej się boisz.
9. Ile masz lat?
10. Masz rodzeństwo?

11. Co sądzisz o moim blogu i czy chciał;abyś mnie spotkać w realu?
12. Z jakiego woj. jesteś?

Pozdrawiam Digital!
PS. Czy u Was też pada śnieg? Miała być taka piękna Wielkanoc....

Komentarze

  1. Padał jak byłam w sql! Boże narodzenie bez śniegu a tu okaże sie że Wielkanoc będzie biała❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty