Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award ( na początku nie wiedziałam co to jest)  przez Klaudię Kapałę z bloga http://leonetta-my-life.blogspot.com/.
1. Jak się nazywasz?

Nie chcę podawać swojego imienia i nazwiska. Powiem Wam tylko, że na drugie imię mam Anna.
2. Ile masz lat?
Kobiet się o wiek nie pyta.  Może kiedyś Wam powiem...
 3. Czytasz mojego bloga? Jeżeli tak to co byś w nim zmieniła?
Tak czytam twojego bloga. Dodałabym trochę więcej opisów. :)
4. Jakieś śmieszne wydarzenie z dzieciństwa?
Ja z moim bratem jak byliśmy mali sadziliśmy chipsy żeby urosło drzewo chipsowe. XD
 5. Prowadzisz bloga? Jeżeli tak to podaj linki.
Tak prowadzę.
 6. Ulubiona piosenka/piosenki?
Mam tego naprawdę dużo.  Lullabay, Niepokonani, Far away. Love me like you do (ale nie E.G)
i wiele wiele więcej
7. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół/ zespoły?
Na pewno Nickelback i Imagine Dragons i Kombi
8: Chciałaś byś się ze mną spotkać w realu?
Tak.
9. Ulubiona para z Violetty?
Nie wiem czemu ale Leon i Ludmiła. 
 10. Ulubiony kolor/kolory?
Lubię wszystkie, ale najbardziej żółty, złoty i biały.
11: Jedziesz na VL lub LT?
 Nie.

Nominuję:
 http://opowiadania-beuil.blogspot.com/
http://ineedloveleonetta.blogspot.com/
Teraz moje pytania:
1. Jak masz na imię. 
2. Ulubiona pora roku.
3. Czy interesujesz się sportem. Jak tak to jakim?
4. Ulubiona piosenka?
5. Ulubiony zespół, piosenkarz.
6. Jeśli czytasz mojego bloga to co byś w nim zmieniła.
7. Ulubiony klub piłkarski.
8. Czy lubisz czytać książki.
9. Od jak dawna lubisz pisać i jak to się stało, że zaczęłaś pisać.
10. Czy chciałabyś mnie spotkać w realu?
11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

 Dziękuję za nominację.

Pozdrawiam Digital! 






Komentarze

  1. Nominowałam bym ciebie, ale mój blog jest w polu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Meh, dzienki. xDD
    U, ktoś widzę też lubi Nickelback, najs. Wszędzie w internetach hejty na nich, a przecież są świetni. ;<

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Dzięki za nominację

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty